Friday, March 9, 2012

Barang Baik *tak tau nak letak tajuk ape*

Assalamualaikum.

// mencuri sedikit masa study week untuk meng-updet blog bosan-boring ini.

Bulan lepas, iaitu bulan 2 adalah bulan yang paling hectic*betul ke penggunaan grammar ni,abaikan!* sekali.
 Dengan business plan yang perlu di-submit every week la, tests, quizes, dan macam-macam lagi. Terase diri ini perlu dimanjakan dengan pergi ke Spa. Tapi, apakan daya siapakah gerangan yang sudi membawa beta ke sana. Walaupun tak mandi, tak makan, tak tido demi untuk menyiapkan kerja-kerja yang diberikan, namun tulang kering ini berjaya juga untuk melaksankannye.<---- penipu habis.


Malas sebenarnye nak menaip panjang-panjang.

Here we go.


 alahai, piccer pun ala-ala dah grad gitu. saye sayang SEW sangat2 tau.
without blacky they're nothing.LOL





Disamping itu, sempat juga kami mengadakan beberapa event.Perghh..kate event planner, ape lagi praktik kan lah.Memang kalau realitinye, tak tahu dah nak jadi ape.. boleh pengsan oii.. Event yang sebesar tikar nie pun kene berkejar-kejar, berlari-larian dah ala-ala running man kegilaan   kipas susah mati (die hard fan) korean retiss pulop.










sekian sahaje berita dari penulis blog bosan-boring ini.
LOts Of Love
enna.




















aku pasti tak akan rindu kan kawan-kawan aku sepanjang tiga tahun bersama dengan mereka.Pahitmanisdukalara*baca satu nafas* sume diharungi bersama. Walaupun pada zahirnye aku menafikan. Ecehh... BOO..ainnatul...BOO..
Lopehnih, den dah tak dapek lai jumpo dorang ni, masing-masing busy manjang. Time sekarang nih lah kene manfaatkan dengan mengambil beratus-ratus gambar untuk mengabdikan kenangan. Boo.. lagi sekali.

okbai.