Monday, December 20, 2010

dengki

aritu 3hari berturut-turut soleh dibawa keluar oleh abang-abangnye.
*ain,knpe ayat kau berbaur jeles..?nehvahh.

and then die bawak balik buku yang tak berape memberi manfaat kepada die buat mase sekarang ni serta untuk umur seperti die.








aku macam nak suruh die digest je buku tu.



sebagai balasan,die kene beli makanan untuk aku...hahaha.gelak evil.



dan aku dapat beli novels.even use my own manneh.






siap pos lagi tau.

actually ade cerite di sebalik bungkusan novel ni.
harituh aku dapat notis dari post ofis untuk tuntut barang.tapi,tak expect pun novel nie sebab aku belum buat payment lagi.tibe2,tadi time tuntut barang nih terkejut kot dapat novel.
patue kelam kabut la,buka laman web jemari seni sume.sebab dah lupe macam mane nak buat payment.then,baru tadi aku settle bank-in duit.
jemari seni pun,baik sangat bagi aku buku ni,before aku confirmkan payment.
tak sedap hati plak la bace buku tanpe bayarkan..

moral of the story:
jangan buat keje last minutes hokeyyhh.
nie sume gara-gara aku tangguh pegi bank-in duit..huh