Thursday, December 30, 2010

si pemalas

entri kali ni macam nak tulis lajulaju je,sebab actually malas nak update.weii..pelis la dulu kau nak sangatt sangat ade belog kan.sekarang dah ade tanak plak update cite-cite loser kau tu.hampehhla..
pada hakikat nye aku memang pemalas.bangun pagi(eh,bukan pagi,tengahari.).pastu petang macam wajib kene tido gak.keje macam satu pun tak jalan kan.

dahla hari ahad ni,nak balik pilah balikk.nak kene settlekan umah sewa lagii,barang2 nak kene fikir nak bawak balik hapee sume..haihh..tapi biarla aku yang settle sendiri.usahla korang untuk pening kan kpala masalah kemalasan aku tahap gaban dah nih.harap-harap balik pilah nanti,mood rajin datang la ye.
lagi satu,uhh rasenye memang aku takde mood untuk naik sem baru,nak menghadap buku2.cepatla habis sem,cepatla.


ok.straight to the point je la,entri kali ni aku nak wish satu bende je sempena tahun baru yang bakal menjelma ni kan..takya la nak azam-azam sume,buat semak je.azam tahun lepas pun tak terlaksana.

ain nak ni je.*nada nade-nade sikit.sebab ain dah ade twittwit.
jadi,bole la selalu bertwittwit.
twitter : aenmard



ok.kembali normal.
lately,aku asik je usha2 video lisa surihani kat youtube.abih da aku khatam segale video yang ade.follow twitter beliau la,pesbuk bagai..haiihh..time nih aku bersyukur plak ade teknologi.tibe2 adore gile kat lisa ni.
mungkin sejak tengok anugerah skrin kot.
bagi aku lisa seorang artis yang simple.muke die adorable kot.seperasan aku beliau tak pena dye rambut.*saje bagitau.
dahla grad dari aberystwyth .macam universiti dalam novel hlovate yang selalu mention.


jadi renung-renungkanla.