Monday, May 30, 2011

kedai badan

assalamualaikum.
tak jawab dosa,kalau jawab SAYANGG..*oppss itu trade mark maria elena pinjam sekejap je.


kawan aku pernah tanya pade satu ketika dulu:'kau ade tak kawan yang suke sangat show off atau pun menunjuk2 atau takbur dan sebagainye la..

aku tanye die: contohnye..?
die jawab: tak kesahla ape2 pun.contohnye macam die suka cerita pasal family die itu ini,ramai budak lelaki asyik minta fon number die.*hot setapp la katekan. ataupun suke sangat show off dengan branded staff beliau la.contohnye macam die pakai perfume yang mahall lah padahal takde la mahal mane pun macam body shop sebagai contoh.perfume tu sekarang bagi aku dah worth la to buy.harga die pun affordable.sume orang mampu beli.cume nak dengan taknak je.sebab kalau nak diikutkan calculation bagai kau beli perfume yang harga rm7 lebey then kene beli every month pulak.sebab kalau pakai yang spray punye cepat habis lebih kurang same je kalau kau beli body shop punye perfume yang kau boleh pakai untuk setahun paling minimum,kalau kau jenis berjimat more than a year kau bole pakai.
masalahnye sekarang, ade separuh species ni baru pakai this kinda of perfume dah bangga macam pakai brand macam dona karan, prada,chanel bagai.aku pun tak taula.


then,aku jawabla : kalau kau jumpe orang macam tuh.kau cakap kat depan muka die.
"weiii.. get a real life la. " tak payah la nak show off2 sangat. takde faedahnye
pun.kat orang lain pun lagi la takde effect pun kat kehidupan dorang ok.dalam islam pun tak mengajar kite untuk bersikap sedemikian kan.