Monday, May 30, 2011

umur makin meningkat perangai macam haramm..



Assalamualaikum.


ehem2..hari sabtu lepas aku keluar sorang2 untuk beli barang2 keperluan asas untuk dibawa balik pilah.
biasa lah tu perempuan mesti wajiblah membeli-belah ni.aku memang suka keluar sorang2 sebab lagi senang kot nak membelek-belek lame-lame even tak beli ape2 pun.itu cara aku.then,aku pegi satu kedai atau bahase mudahnye watson la kan.memang best la aku main amik je barang yang aku nak,dengan kondifent nye aku pegi kat cashier. before nak bayar tu dah rase tak sedap dah,rase macam duit tak cukup je.last2, bile orang cashier tu bagitau amount die memang aku terkejut la duit memang tak cukup.chop2 actually aku pun tak sure sangat sebenarnye cukup ke tak,sebab dalam purse tuh ade banyak duit seringgit,aku pula malas nak kira.
then,aku cakap tunggu jap bole tak.?aku pun pegii lah lari kat atm.withdraw manneh la.
bile aku datang balik,orang tu memang tengah tunggu aku.dorang terpakse la buka kaunter baru disebabkan aku.
hahah... aku bayar jelah dengan buat muka tak malu nye.dalam hati :takpe2,aku datang sini sekali je.






kisah kedua pulak: after that,aku pegi stall jual tudung.owner die pakistan.time tu aku sedang menjilat2 ais krim kon..sambil belek2 tudung,sambil menjilat2 ais krim.sambil ais krim pun mule melting.sedang enak belek2 tudung, ais krim yang melting itu pun menitik ke ladang gandum tudung yang dicover dengan plastik.nasib baik lah plastik je.
mamat pakistan tu tengok aku,haiihh awak nie.die pun amik kain dan lap.aku dengan muka takde perasaan terus blahh,before that,aku ckpla sorry.

huh,aku rase nih memang unmatured thingy yang aku lakukan.serius memang tak kene dengan title 20 yg aku pegang sekarang.memang layak la orang panggil kau adik ainnatul.serius uhh nak berubahh.