Monday, May 30, 2011

bile lecturer biology dapat student pervert tahap tak ingat

Assalamualaikum w.b.r.k.t.



hye.aku nak share something yang aku telah buat waktu jawab soalan biology final exam sem lepas.tapi serius korang tolong jangan gelakkan aku.
serius weii paper biology 250 memang susah.aku dah goreng habis baik punye sampaikan bile ade satu soalan nie dan mase pun dah nak habis aku terpakse la taram jawapan.nak tahu ape yang aku jawab??cakap nak.cakap nak. aku jawab scrotum to be exact telur lelaki. padahal memang takde kene mengena pun dengan jawapan yang sepatutnye. yeahh!! aku memang mengaku aku lah manusie paling loser untuk jawab soalan bio.aku memang tak pandai nak bagi script jawapan yang macam stok campbell o solomon punye ayat.seriusly, but yet, aku sentiase berangan plus teringin nak terel bio.BIOLOGY is fun weii.

sampai sekarang aku terfikir apelah reaksi lecturer aku bile bace answer's script aku tuh..
agaknye mahu die tergelak twentyfourseven bile bace kot.ataupun die menangis bile student die bagi jawapan macam tak penah masuk kelas je.huh !-.-'


ok.for final semester ni aku memang nak berubah.aku dah plan macam2.terutamenye untuk biology. hopefully, ALLAH memberkati perancangan aku tu.

korang pun doakan lah ye.!
<3 readers.