Thursday, June 2, 2011

aku memang selalu tak cakap benar


Assalmualaikum w.b.r.k.t.

Tadi aku pergi pasar menaiki basikal.aku rase aku sangat cool naik basikal.aku pun tak tahu celah mane yang cool tu.ntahla.lets proceed.


lagi cool kalau aku naik basikal ni kot.ecehh!!




kat kedai nyonya tadi aku beli 3 biji helai seluartrek dan 1 towel sederhana.
then, nyonya tu tanye " lu mau peligi kem ke..?"
aku jawab "err...aah.yeye."(aku tak tahu apa releven nye barang yang aku beli tu dengan kem plus aku taknak la salahkan tekaan nyonya tu.kesian)-..-"
nyonya tu tye lagi "lu sikalang porm paive la"
aku iye kan aje.
die tye lagi "mane itu kem..?"
sudahh..letihla pulak aku nak fikir ayat.." err...itu di hulu langat "
nyonya tu cakap "wah,dekat saje tu,bole balik silalu"
aku pun gelak.gelak.. dan terus blahh..!!lagi lame aku tunggu,lagi banyak la ayat aku kene reka.


see..!!aku memang reti sangat nak menipu.elok-elok aku pegi beli seluar sebab nak pakai sesaje,boleh pulak timbul cerite aku nak pegi kem bagai.aku malasla nak cakap yang umur aku ni dua pulut taun, karang mau die tak terkejut kene heart attack.sape pulak yang nak jawab!
tapi..takpekan..bohong sunat! eh,ade ke?-.-"