Sunday, June 5, 2011

terjun bangunan

*tak tahu nak tulis title ape -.-"


Hari ni kelas untuk semester 5 dah bermula pun.memang seronokla kelas ade satu je untuk hari isnin.aku memang suke gile jadual untuk semester 5 nih,boleh buat aku lagi malas dan hari-hari boleh ukur katil.kalau korang nak cari aku,cari je atas katil mesti ade punye. mungkin nak dekat final nanti barula air mate berjurai-jurai nak mencari buku.
*tolongla berubah ainnatul.




dalam kelas tadi series aku macam blurr gile belajar csc 317-internet programming. nak start menulis pun macam kekok .tangan pun rase dah keras.dah lame kot tak menulis.this time, csc belajar pasal lebih kepade cara kite nak buat html,web pages senang cerite banyak menggunakan pc dan internet la.aku pun tak tahu ape lagi yang bakal belajar untuk sem ni. kalau bab buat fesbuk ke,aku pro la kot.memang berjam-jam aku boleh melangok depan fesbuk je.tapi,kalau suruh buat html bagai,lepas tuh copy paste ntah hape serius aku blerghh.Kawan-kawan aku sume semangat bertanya macam mane nak buat ape sume,ikut lecturer buat kat depan la.yang aku ni senyap,tawaduk berserta tekun kat pc aku konon macam pro la, bile kawan aku tanya "kau dapat tak?"
aku cakap " malas layan (!) ".

even,aku follow ape yang lecturer ajar kat depan pun tak dapat jugak..haha..
dorang je tahu kot,kenape aku tak dapat.*angkat kening.


*****