Wednesday, June 15, 2011

TWENTEEN.takyah nak perasan remaja sangat k.

Assalamualaikum.

ehem2.ehem..*testing suare umur duapuluh.bunyi die lagi matang+sexayhh kot*
hari nie(*refer pada tarikh entri di-posted) aku telah pun melangkah ke era 20-an dengan selamatnye.syukur Alhamdulillah ALLAH tak tarik nyawa aku waktu umur duapuluh.maksudnye DIA masih lagi beri aku peluang untuk betul-betul bersedia sebelum tiba masanya.dan aku pun tak boleh la take for granted dengan ape yang Dia berikan.aku belum lagi cukup baik di mata Dia.even aku solat,pakai tudung pun..but yet still belum sempurna.terlalu banyak yang perlu diperbaiki. *ehem*



bagi diri aku yang kerdil ni,susah wei nak wujudkan feeling dalam hati aku, supaya aku selalu takut apa yang aku lakukan sebab ALLAH selalu perhatikan kita.memang takla.aku tahu ALLAH MAHA MELIHAT.walaupun aku berselindung la pelosok mane sekali pun ALLAH tetap akan tahu.but,well manusia memang tak lari dari dugaan seth tan syaitan kan.



kadang-kadang aku terfikir,beraninye la aku ni nak langgar apa yang ALLAH larang.macam aku tahu pulak bile aku akan mati.sebab aku selalu tangguh-tangguh untuk betulkan apa yang aku buat tu salah (!).ALLAH tak terus hukum aku even aku banyak buat dosa sekali pun. Dia tetap tunggu sampai hambaNya berubah.




"the man who decided to change on the 12th hour
dies on the 11th
" *hlovate*



orang selalu cakap jangan menyesal kat akhirat nanti. aku taknak menyesal kelak.so, dari sekarangla aku kene improve kan sikit2,betulkan mane yang tak betul.beratkan benda yang kite rase remeh.kadang-kadang aku tengok orang lain, sembahyang dah cukup dah,rajin je.tapi, sayang dari segi penampilan terhadap ALLAH mereka tak jaga. contohnye: telekung jarang, tak tutup dagu, time sujud nampak kaki.actually, basic thingy tulah kite kene elakkan supaya iyenye perfect dimate ALLAH.*ini poyo sangat ni*



********




before tu, kawan-kawan aku sempat la pulak nak celebrate birthday aku yang dah tua bangka ni.
even, apa yang dorang plan hampir tak jadi disebabkan aku bajet banyak keje at that time. dengan proposal biology kene reject.tapi, still berjalan dengan lancar kan.ALHAMDULILLAH.

terima kasih sangat2 kat dorang yang sanggup luangkan masa,tenaga,hartanah,..uwaa!! *titewwww terharu dohh..;)







celebration before balik pilah.



gengstahh2 kat pilah yang mengorbankan kudrat mereka
nak pegi kfc pilah untuk parti liar



bukan itu yang aku harapkan pun.korang doakan aku pun dah lebih dari cukup. ecehh..!!*agak2 dorang suruh aku muntah kan balik tak ape yang dorang bagi arituh,bile bace post ni?

tak pun doakan aku supaya jodoh aku dengan budak tahfiz yang bakal jadi doctor tu pun dah cukup *ehem*

lalalala..


I'm about to lose my mind
You've been gone for so long
I'm running out of time
I need a doctor
Call me a doctor
I need a doctor, doctor
To bring me back to life

[eminem-i need a doctor]



kawan ingat-mengingati sweet kan!
orang KPDNKK bagitu..kau ade ke?*angkat kening





ps::entri untuk peringatan diri sendiri k.

takde niat nak mengata,
buat orang terasa.

aku tak hebak dari segi penulisan.
ayat aku tak puitis.
aku tak bajet bagus.sebab aku memang tak bagus
dan..ini blog aku.



k.bai.